moislifestyle

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Mois - 8 oktober 2012 14:33

Nu ska jag skriva del 2 i fångad! Men först så ska jag länka till NeA!s blogg, har länkat mycket, men nu skulle vi länka till varandra sen hade hon bäst förslag till omröstningen! (jag suger på länkarna, så jag skriver adressen istället!)

Lovleyme.bloggplatsen.se, kika gärna in där!

----------------------------------------------------------------

Jag var medvetslös i 2 timmar. När jag vaknade så låg jag i nån gammal äcklig källare.

Det luktade jätteäckligt och jag höll på att spy. Vart var jag nån stans??

Jag började få tillbaka minnet om vad som hänt för nån timme sen, jag kom ihåg slaget i huvet, hur pepsi skällde och hur jag blev fångad. Jag hörde fotsteg som närmade sig och låtsades som om jag fortfarande var medvetslös.

Jag kisade lite och såg samma gestalt jag hade sett hemma. Han gick mot mig. Han hade massa ärr och sår i ansiktet, han hade nästan inga tänder och knallröda ögon. Han var riktigt läskig.

Han såg att jag fortfarande var "medvetslös" och gick igen. Jag ställde mig upp och passade på att utforska källaren lite, Jag tittade i alla rum och så, sedan hörde jag att nån närmade sig källardörren. Jag fick panik och sprang till närmaste gömställe. Det var en gammal trätunna. Jag hörde nån som sa "Fan, Hon har smitit!", sedan hörde jag nån annan som sa, "Jag letar i förråd 13!" Jag fick panik, eftersom att det var i förråd 13 som jag gömde mig. Jag visste att förrådet var långt bort, men jag visste inte om mannen var snabb eller inte. Jag behövde komma på en lösning jättesnabbt! Sedan såg jag min chans, en nyckel på en krok och en gardin, jag hoppade ur tunnan, tog nyckeln och drog bort gardinen. Det var ett stort hål där! Jag kröp in jättefort och kom till en konstig tunnel, den var jättelång. Sedan såg jag en liten dörr, den var låst. Då kom jag ihåg att jag hade en nyckel. Jag testade och den passade i hålet! När jag hade krupit in genom dörren och stängt den ordentligt bakom mig, såg jag ett ljus. Jag kröp närmare och ramlade ner genom ett hål.

-------------------------------------

Det var del 2! Hoppas ni gillade den!

Skriver nog del 3 snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som älskar min hamster och att blogga! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn är snyggast?
 Sara
 Hanna
 Linnéa
 Moa
 Josefin
 Alma
 Maja
 Saga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Ovido - Quiz & Flashcards