moislifestyle

Alla inlägg under november 2012

Av Mois - 7 november 2012 14:23

  Jag är verkligen superledsen för att jag har haft en sån jävla dålig uppdatering! Men jag hann lixom inte på lovet för jag var inte hemma och så, men nu är jag hemma igen   Om ni inte visste det så fyllde jag år på måndagen på höstlovet, då fick jag massa kul saker! Bland annat en bok om 1D (one direction om ni inte vet). men jag kan tyvärr inte lägga upp bild på den just nu. Jag fick oxå lite nagellack och sånt. Om ni inte har märkt att jag älskar one direction så märker ni det nu. Men iaf så försöker jag och min kusin fixa biljetter till deras konsert i Sverige 2013, men det går inte bra! Det här får alla som köper alla biljetter och dom ska veta att dom kan förstöra folks liv (kanske inte direkt, men jag vill ha biljetter!) Iaf så håller jag på med min novell, men alll inspiration e bortaOm ni vill hjälpa mig med inspirationen, skriv då en fråga elr kommentar! Glöm inte heller att önska låtar till mixpoden!

Måste sluta nu, men om jag hinner, så skriver jag ett inlägg till sen!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som älskar min hamster och att blogga! Hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket namn är snyggast?
 Sara
 Hanna
 Linnéa
 Moa
 Josefin
 Alma
 Maja
 Saga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Louis Tomlinson

Skapa flashcards